MammatillMolle

Alla inlägg under juni 2010

Av Sandra - 12 juni 2010 22:33

Haft en underbar dag i stan idag tillsammans med min lilla familj, alltså jag Molle o Robin : ) Har vart inne och köpt mat, Robin hittade en massa fisksaker till sig själv. Molle fick fina leksaksbilar. Och jag köpte lite till hemmet.

 

Nu ikväll så har Tora o Thomas varit inne och umgåtts, vi har käkat taccos, kastat pil, spelat yatzy och spelat kort.

 

Nu tänkte jag faktiskt sova. Tillsammans med min älskade son som ligger och snarkar bredvid. Robin håller på för fullt i lila rummet.

 

Godnatt gott folk.

Av Sandra - 7 juni 2010 21:24

Vilket fantastiskt väder vi har ikväll, o då menar jag verkligen fantastiskt. Älskar detta väder. Så jag o Rob the hob skall se en film tillsammans och bara mysa o höra hur egnat droppar : ) Gud så gammal jag lät där : P

Mollemeck ligger o sover som en stock, har han gjort sen klockan nio, han tvärslocknade när jag dansade med honom, min goa goa unge!


Nej, film var det! Trevlig kväll på er!



Av Sandra - 6 juni 2010 17:07

I morse packade vi picknickkorgen för att dra på utflykt, hamnade vid S:t Olofsholm. Hur varmt och skönt som helst, Molle var galen i sanden och vattnet.


                


Nu blir det filmmys med Älsklingen!



Av Sandra - 2 juni 2010 21:40

Har varit o storshoppat med familjen idag. Har haft hur trevligt som helst. men kan man ha annat när man har världens underbaraste familj?


Hitta mycket mycket fint till Molle och jätte fina underkläder till mig själv, väl behövligt!


Efter stan så var vi hembjudna till Mia på smörgåstårta, och vad gott. Looove smörgåstårta!


Bjuder på lite bilder.


                      


Min fina fina son, Mamma älskar dig


Och sist men inte minst, Molles BÄSTASTE vän Molliver!


  


Godkväll på er!!

Av Sandra - 1 juni 2010 20:55

Idag har vi varit vid bvc, Molle har gått upp och växt en del : ) Min bebis börjar bli stor. Hans första tand börjar kika fram nu också, så han dregglar som aldrig förr. Han hänger ofta i sin hoppgunga, går ofta runt i gåstolen. Allt går så fort. Hinner inte riktigt med, känns inte som att det var så länge sen vi låg inne på BB. Men nu är han lite mer än ett halvår. Vart tog dagarna vägen? Men en sak är säker, jag älskar Mammalivet och Molle, min son är det finaste jag har. Och jag älskar dig av hela mitt Mammahjärta   


  


Just nu ligger Molle o sover, Robin o Thomas är och fiskar. Och jag ligger i sängen och tänkte snart sätta på Alvin o Gänget 2 , är det någon som sett den?


nej godnatt och sov gott, gott folk!



Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards