MammatillMolle

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Sandra - 17 juni 2010 21:06

Hääär var det länge sen jag skrev.. Har helt enkelt inte haft ork, finns saker som är viktigare, faktiskt : ) Nej, men inget speciellt har hänt, förutom att Målle legat sjuk i några dagar, snorig, hosta och hängig. Men nu är det på bättringsvägen som tur är. Robin har också legat sjuk i två dagar. Jag har klarat mig hittills men snart är det väl min tur, med den turen jag har!!


Helgen skall vi spendera hemma vid Mamma o Pappa, Robin skall hjälpa dom att måla huset, kommer bli super snyggt tror jag. Sen skall vi grilla o lite. myspys.


I morrn kommer världens bästaste Pauline o Oliver. Såå Målle tjatat om Oliver alltså. Nu äntligen kommer han. : ) Hoppas på fint väder så vi kan ha lite barnvagnsrally.


På lördag blir det en tripp till stan, skall köpa en ny byra till Målles rum. Från Jysk. Han skall få det stor rummet nu, han får inte plats med sina saker i det andra rummet, så nu älskar jag tills vi skall inreda han lekrum. Skall rörst och främst måla allt vitt, sen får vi se hur vi ska göra. Hoppas på sakerna kommer med snart som jag beställt.


Snart hoppas jag på ett besök av Johanna och söta Tuva : )


<<


Nu skall jag lägga ner min sovande son i sängen här bredvid mig, sen ska jag kolla på film o vänta tills min stora Älskling kommer hem.


    

Presentation


Jag bara älskar Mammalivet.

Fråga mig

19 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards